Venus Legacy

VENUS LEGACY Featured

Yüz Ütüleme, Bölgesel İncelme, Sıkılaşma ve Selülit Tedavisi

Venus Legacy™ kanıtlanmış Multi Polar RF ve Manyetik Puls (MP)² Teknolojileri ile yeni VariPulse™ teknolojisini kombine tek cihazda sunmaktadır.

Venus Legacy, yüz, boyun ve vücutta cilt sıkılaştırma ve cerrahi olmayan vücut biçimlendirme uygulamalarında devrimsel bir teknolojiyi içeren bir cihazdır.

Venus Legacy Ütüleme Uygulaması ile, son zamanların en gelişmiş ve etkili güzellik ve estetik trendlerinden olan yüz ütüleme uygulaması ile ameliyatsız, enjeksiyonsuz, ağrısız ve acısız şekilde 10 yaş gençleşmek mümkün.

Venus Legacy cihazının yüz ütüleme uygulaması ile ince ve orta derece kırışıklıklardan kurtularak ve hatta yüzde lifting etkisi sağlanarak 10 yaşa kadar gençleşme sağlanıyor.

Yüz, boyun, gıdı, dekolte, kollar karın ve bacak bölgesine uygulanabilen bu sistem, belirli frekans aralığında verdiği deri altı ısı ile ciltteki kolajen sentezini arttırarak, gençleşme etkisinin kalıcı olmasını da garanti ediyor.

Çıplak Gerçek; Vücut biçiminiz, cilt tonunuz, diyet ve egzersiz planınız ne olursa olsun, zaman içerisinde cildimiz elastikiyetini yitirir, kolajen yapısı zayıflar ve belirli yağ kümelerinden kurtulma daha da zorlaşır. Kırışıklıklar, ince çizgiler ile birlikte genetik selülit oluşum kendisini gösterir ve bu da genel bir sorun haline gelir.

Multi-Polar RF, farklı derinlikteki cilt tabakalarında benzersiz klinik sonuçlar veren hızlı, ağrısız ve sızısız ve homojen bir ısıtım oluşturur.

Pulslu Manyetik Alanlar Teknolojisi geleneksel tıpta on yıllardır kullanılmaktadır ve rejenere edici özellikleri bilimsel olarak kanıtlanmıştır.

Vari-Pulse daha derine ulaşılmasını sağlayan ve lenf drenaj oluşturan, aynı zamanda, dolaşım sistemini uyaran ayarlanabilir pulslu vakum olanağı sağlar.

The Venus Legacy™ inatçı yağ bölgeleri ve selülitle savaşmaktaki en iyi seçeneğinizdir. VariPulse™ teknolojisini, enerjinin daha derine nüfuz etmesini kan akışında artış, ani dolgunlaşma ve parlayan cilt sağlayan 3D™ MP2  enerjisiyle birleştirir.

Sonuçlar tek bir seansla bile görülebilir - acısız, rahatsızlık duymadan veya bekleme süresi olmadan!

Patentli (MP)² teknolojisini kullanan Venus Legacy cilt üzerinde yatıştırıcı ve terapi uygulayıcı bir ısı matrisi üreten multi-polar (çok kutuplu) radyo frekansını ve Manyetik Titreşimli alanları kullanır. Multi-polar radyo frekansı ciltte, vücudun normal iyileşme tepkisini uyaran bir termal tepki yarattığı için cilt sıkılaşması, kırışıklık azalması ve selülit azalması meydana gelir. Bu onarcı tepkime cildin sıkılaşması, kırışıklıkların yumuşatılması ve selülitin azaltılması için cildi harekete geçirir.

Venus Legacy™ tedavileri noninvasif ve acısızdır, öyle ki birçok hasta bu tedavileri sıcak taş masajıyla kıyaslamaktadır ! Tedaviler, bölgeye göre yaklaşık 30-40 dakika sürmektedir. Tedavi süreci içinde bile etkileri görmeye başlamayı bekleyebilirsiniz. Yüz için minimum 6, boyun için 8, vücut içinse 10 seans gerekir.

Venus Legacy çok başlıklı platformu klinik sahibi ve uzmanlarının yaklaşımları doğrultusunda tasarlamıştır.

• Cerrahi olmayan vücut biçimlendirme
  • Yüz ütüleme ve kırışık giderme
  • Selülit azaltımı
  • Çevresel daraltım