Horlama Tedavisi

LAZERLE HORLAMA TEDAVİSİ

NIGHTLASE

Horlama; horlayan kişinin yanı sıra etrafındakilerin uyku kalitesini de düşürüren önemli bir sorundur.En temel düzeyde, horlama bir belirti ve hava yolu tıkanıklığı belirtisidir. Uyku ile ilgili solunum bozuklukları kategorisinde yer almaktadır. Hava yolu tıkanıklığı, uyku sırasında önemli düzeyde gürültü üretilmesine neden olur. Yumuşak dokularda meydana gelen titreşimler veya hava kanallarındaki kasları soluduğumuzda sese neden olur. Horlama, uyku apnesi ve gün boyunca hafif yorgunluk gibi çeşitli sorunlara yol açabilir.

Fotona'nın NightLase® tedavisi, hastanın uyku kalitesini artırmak için invaziv olmayan, hasta dostu bir lazer tedavisidir. NightLase işleminde lazer ışığı enerjisi, havayolunu arttırmak ve horlamanın yoğunluğunu azaltmak için yumuşak damağı sıkılaştırır ve yükseltir. Yüzeysel lazer ışığı enerjisi dokuyu hafifçe ısıtır ve yumuşak dokuların sıkılaştırılmasına ve tonlanmasına neden olur. Bu, horlamanın yoğunluğunu azaltır ve nefes almayı kolaylaştıracak şekilde hava yolunu açar. Lazer enerjisi, tedavi edilen alanda yeni kollajen oluşumuna neden olur. Diğer tedavilerin aksine, herhangi bir dokunun kesilmesi veya çıkarılması yoktur.

Tedavi hiçbir iğne, anestezi veya kimyasal madde gerektirmez Hastalar NightLase'i son derece konforlu ve tatmin edici bir çözüm olarak görürler.

Basit Güvenli ve Etkili

Fotona'nın patentli Er: YAG lazer yöntemi, lazer darbelerinin uzunluğunu optimize ederek, ısının oral mukoza dokusuna güvenli bir şekilde girmesini sağlar. Ağız içindeki hassas dokularda kullanılacak kadar yumuşak, ancak klinik olarak etkili bir ısıtma sağlayacak kadar güçlüdür.

Hasta Dostu Bir Çözüm

CPAP veya diğer yaygın tedavilere tolerans gösteremeyenlere harika bir alternatif sunar. Bu teknik, Avrupa'da uzun yıllardır büyük bir başarı ile kullanılmıştır ve şu anda Amerika Birleşik Devletleri'nde sunulmaktadır. ™, horlama ve uyku apnesi hastalarının uyku kalitesini arttırması için hızlı, invazif olmayan bir yoldur. Hava yolunu artırarak uyku düzeninde pozitif değişiklik üretmede yüksek bir başarı oranına sahiptir. Nightlase ™, uyku sırasında takılmak için hiçbir cihaz gerektirmez, kimyasal işlem içermez ve anestezi gerektirmez.

Prosedür 6 hafta boyunca üç ayrı 30 dakikalık seansta gerçekleştirilir ve sonuçlar bir yıla kadar sürer.

Nightlase ™, işlem sırasında ve sonrasında neredeyse ağrısızdır. İşlem sırasında, hastalar genellikle bölgedeki sıcaklık hissini yaşarlar. Bu ısı arzu edilir, çünkü lazer enerjisinin çalıştığı anlamına gelir. Bazı hastalar ertesi gün hafif bir boğaz ağrısı yaşar ve işlemden sonra bol su içmeniz tavsiye edilir. İşlemden sonra hiçbir zaman kaybı olmaz ve normal aktiviteler kısıtlama olmadan hemen devam eder.