Micro Altın İğne

ALTIN İĞNE

SECRET ALTIN İĞNE

Radyofrekans enerjisi uzun yıllardır ameliyatlarda kanamayı durdurmak için kullanılan ısı enerjisidir. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte daha önceden de cilt gençleştirmek, izleri düzeltmek ve deriyi sıkılaştırmak amacıyla kullanılan bu radyo frekans yöntemi çeşitli gelişmeler göstermiştir.

Altın uçlu iğneler; cilt altında ki kollajen ve elastin liflerini uyararak, hem kırışıklıklardan hem de ciltte oluşmuş olan sarkmalardan kurtulmamızı sağlamaktadır..

Fraksiyonel Radyofrekans ciltte kontrollü bir hasar oluşturmaktadır. Bu şekilde dokular kendini onarmak için harekete geçer ve yenilenme süreci başlar. Altın uçlu iğnelerin iletim gücü sayesinde hiç kayba uğramayan radyofrekans enerjisi sayesinde de cildin 1-4 mm kadar altına girilerek hedef dokulara daha güçlü bir şekilde etki oluşturulmuş olur. Ve radyofrekans tedavisine ek olarak deride açılmış mikrokanüller aracılığı ile hangi tedavi yapılacaksa o tedavide kullanılan mezoterapi solüsyonları işlem bölgesine emdirilir. Böylelikle iki tedavi bir arada yapılıp sonuç daha etkili olur. Cihaz üzerindeki 25 tane mikroiğne ile cilt altına verilen ısı sayesinde, kollajen harekete geçer ve ince kırışıklıklarda düzelme sağlanır.. Bu sayede ciltte gözle görünmeyen yaklaşık 20000 adet mikro kanallar açarak yüz cildinin her sahası taranmış olur.

SECRET ALTIN İĞNE KULLANIM ALANLARI

• Cilt Gençleştirmek ve Kırışıklık Tedavisi